Powered By Blogger

poniedziałek, 5 maja 2014

Przypominacz postów + zwiastun

Cześć! Zawsze zapominam o pisaniu postów. Nie muszę się już martwić! Ani wy, ani ja już o tym nie zapomnimy! Powiem wam, jak to zrobić! Macie opisane krok po kroku jak to zrobić!
Potrzebne będą:
Zeszyt
Długopis
1. W zeszycie na pierwszej stronie napisz lub za projektuj logo bloga.
2. Napisz słowo  ,,posty"
3. Napisz datę.
4. Napisz i wymyśl temat.
5. Napisz i wymyśl treść.
Chciałabym już nie do rzeczy, zapowiedzieć nowy styl. Teraz będziemy kręcić filmy! Filmiki będą krótkie, max. 10 mi. chyba, że trafi się jakaś trudna i komplikowana instrukcja. Filmy i inne materiały mam już przygotowane, ale niestety jestem na krótkich wakacjach z powodu Majówki gdzie nie ma dobrego internetu. Zrobiłam także specjalnie dla was grafikę z nazwą mojego bloga.

1 komentarz: